Jak wyszukiwać wiadomości e-mail w poczcie Webmail SEOHOST?
Kiedy odbierasz i wysyłasz wiele wiadomości e-mail, na pewno chcesz łatwo móc odszukać je w gąszczu korespondencji. Poczta Webmail SEOHOST, aplikacja Roundcube, oferuje szereg opcji przeszukiwania korespondencji. Zobacz, jak łatwo znaleźć wybrane wiadomości e-mail w poczcie SEOHOST.
W tym artykule:
Opcje wyszukiwania wiadomości e-mail
Po zalogowaniu do poczty Webmail SEOHOST, od razu uzyskasz dostęp do wszystkich wiadomości e-mail. Możesz łatwo przeglądać je za pomocą list oraz utworzonych folderów. W poszukiwaniu konkretnych wiadomości pomoże Ci wyszukiwarka. Uzyskasz do niej dostęp bezpośrednio nad listą korespondencji e-mail.
Wprowadź pożądaną frazę, np. słowo kluczowe, fragment tematu lub treści wiadomości, a nawet nadawcy lub adresata (w zależności, w jakim folderze aktualnie przebywasz).
Aby rozszerzyć funkcjonalność wyszukiwarki, rozwiń Opcje (strzałka w dół obok pola wyszukiwania.
Teraz możesz wybrać elementy, które mają być przeszukiwanie w celu odnalezienia wybranej frazy, np. szukaj w temacie, w treści, w polu nadawcy czy odbiorcy lub w całej wiadomości.
- Zwróć uwagę, że przeszukiwanie całej wiadomości (aktywna opcja) spowoduje również przeszukiwanie nazw plików załączonych do wiadomości e-mail.
Możesz również wybrać dodatkowe kryteria dla przeszukiwanych wiadomości. W polu typ zaznacz warunki, np. przeszukiwanie wszystkich wiadomości, nieprzeczytanych, usuniętych lub z załącznikiem.
W polu Data możesz wskazać, z jakiego okresu mają być brane pod uwagę przeszukiwane wiadomości, np. młodsze niż tydzień (z ostatniego tygodnia).
Zakres poszukiwania wyznacza granicę dla katalogów, w których poszukiwania mają zostać zrealizowane, np. w katalogu, w którym znajdujesz się (Bieżący folder) lub w katalogu i jego podfolderach.
Widok wątków
Jeśli chcesz łatwo zidentyfikować wiadomości e-mail, szczególnie gdy prowadzisz wymianę korespondencji (dyskusję), możesz użyć tzw. widoku Wątków. Wątki to wiadomości e-mail powiązane ze sobą (np. odpowiedzi do jednej wiadomości) w grupę, wątek. Dowiedz się więcej:
Foldery poczty
Zorganizuj wiadomości e-mail w foldery, aby szybciej odszukać interesującą Cię korespondencję. Możesz tworzyć nieskończenie wiele folderów, przenosić wiadomości, kopiować, jak również ustawiać automatyczne reguły, które zorganizują nową pocztę za Ciebie.