Na każdym serwerze zakupionym w naszej firmie mają Państwo możliwość założenia własnego konta lub kont pocztowych. Poniższa instrukcja dotyczy konta pocztowego we własnej domenie. Jeżeli nie wiesz jak utworzyć takowego maila, zapraszam Cię do przeczytania tego poradnika aby dowiedzieć się jak utworzyć konto.
Pierwsze co powinieneś zrobić to otworzyć opcję wyszukiwania w systemie Windows a następnie wpisać frazę „Poczta” i wybrać pierwszy wynik jakim powinien być domyślny klient pocztowy.
Po wybraniu aplikacji naszym oczom powinno ukazać się okno jak na niniejszym obrazku. W nim wybieramy opcję dodania konta, zjeżdżamy niżej i wybieramy opcję konfiguracji zaawansowanej.
Opcja ustawień zaawansowanych:
Oraz wybieramy opcję „Internetowa poczta e-mail”.
Po wybraniu ww. opcji powinno nam się ukazać okno konfiguracyjne gdzie uzupełniamy dane takie jak:
Ponadto zaznaczamy cztery poniższe opcje jak na załączonym obrazku.
W przypadku konfiguracji SSL należy podać:
Po wprowadzeniu wszystkich danych i potwierdzenia ich klikając przycisk zalogowania się powinniśmy otrzymać poniższe konto. Dla sprawdzenia czy wszystko zostało poprawnie skonfigurowane został wysłany mail. Jak widać wiadomość dotarła.
Testowa wiadomość potwierdzająca poprawną konfigurację:
Niniejszy wpis powinien przybliżyć Ci dodawanie kont pocztowych w wbudowaną aplikacje poczty systemu Windows. Mamy nadzieję, że niniejszy poradnik rozwiał Twoje wątpliwości i możesz śmiało korzystać ze swojej poczty. Jeśli natrafiłeś na jakiś problem podczas konfiguracji bądź kończy ona się niepowodzeniem, zachęcam Cie do skontaktowania się z naszym działem BOK'u po przez ten adres: bok@seohost.pl.
Udanych korespondencji życzy cały zespół!