W panelu klienta masz możliwość dodać autoryzowanego kontaktu. Czyli zestawu danych osoby, którą upoważnisz do kontaktu z naszym BOK w sprawach konta, domen i serwerów.
Aby to zrobić, zaloguj się do panelu klienta, poradnik dotyczący logowania znajdziesz tutaj.
W panelu przejdź do opcji Ustawienia (1.) -> Autoryz. Kontakty (2.).
Tutaj kliknij "Dodaj", przycisk znajduje się po lewej stronie u góry.
Teraz podaj wszystkie dane kontaktu: Imię, Nazwisko, Email i Numer telefonu (wszystkie są wymagane). Po uzupełnieniu kliknij "Zapisz".
Następnie strona zostanie przeładowana, pojawi się komunikat o pomyślnym dodaniu kontaktu. Pod nim zobaczysz dodany przed momentem kontakt.
Po prawej stronie kontaktu są dwa przyciski pozwalające na jego modyfikację lub usunięcie.
Autoryzowane kontakty pomagają w kontakcie z naszym BOK. Kiedy dostaniemy wiadomość z adresu email, który nie jest dodany jako mail kontaktowy lub autoryzowany kontakt, nie będziemy mogli udzielić informacji nt. konta i wprowadzać na nim zmian. Odeślemy wtedy informację o konieczności kontaktu z autoryzowanego maila (kontaktowego lub z autoryzowanego kontaktu).