Przekierowanie poczty na Zoho Mail - DirectAdmin
DirectAdmin daje kontrolę nad przekierowaniem różnych usług, nie będzie więc problemu z przekierowaniem poczty na Zoho, przy jednoczesnym działaniu strony z Twojego serwera.
Logowanie do DirectAdmin
Przekierowanie poczty wymaga zmiany w rekordach DNS domeny, dokładnie w rekordach MX.
Aby to wykonać, konieczne jest logowanie do panelu DirectAdmin.
Przekierowanie rekordów poczty na Zoho Mail
Po zalogowaniu wybierz z listy domenę, dla której chcesz przekierować pocztę na Zoho Mail i przejdź do: Zarządzanie pocztą E-mail -> Rekordy MX.
Zobaczysz aktualną konfigurację rekordów MX dla wybranej domeny. W sekcji "Szablon MX" wybierz z listy Zoho Mail i kliknij "Zapisz".
Spowoduje to wprowadzenie odpowiednich zmian w rekordach MX i ustawieniach domeny. Zmiany w rekordach zaczynają działać w ciągu 2-3 godzin od ich zapisania.
Podsumowanie
Przekierowanie na Zoho może wydawać się skomplikowane, jednak z powyższym poradnikiem nie powinno stanowić problemu. Jeśli nie posiadasz serwera u nas, a samą domenę, takie przekierowanie możesz również wykonać w panelu klienta.