Jak skonfigurować autoresponder?
Jedną z funkcji poczty na hostingu jest autoresponder. Pozwala on na wysyłanie automatycznych odpowiedzi na maile, które wysyłane są na konkretny adres email w domenie.
Należy rozpocząć od logowania do panelu DirectAdmin.
Konfiguracja autorespondera
Po zalogowaniu wybierz domenę, na której chcesz skonfigurować autoresponder.

Następnie wejdź do opcji "Autorespondery" w sekcji "Zarządzanie pocztą E-mail".

Teraz przejdź do "Utwórz autoresponder".

Tutaj możesz skonfigurować swój autoresponder.

Poniżej opcje autorespondera:
- Adres respondera - adres email, na którym ma działać autoresponder.
- Prefiks tematu - Przypis dodawany do tematu wiadomości przy odsyłaniu do nadawcy.
- Kodowanie znaków odpowiedzi - Wybór kodowania znaków wiadomości. Proponujemy pozostawić utf-8, chyba że jest konieczność zmiany na inne.
- Nagłówek Content-Type - Wybór zawartości, można wybrać zwykły tekst lub html, ten drugi pozwala na używanie znaczników (tagów) html w wiadomości.
- Częstotliwość odpowiedzi - określa czas, po jakim autoresponder zadziała ponownie dla danego adresu nadawcy przy ponownym otrzymaniu wiadomości. Można ustawić czas od 1 min do 7 dni.
- Wiadomość respondera: Należy tu podać wiadomość, jaką otrzyma nadawca piszący na adres autorespondera
- Wyślij kopię (CC) do: można tu wpisać adres, na jaki przyjdzie kopia wiadomości z autorespondera.
Wypełniona konfiguracja powinna wyglądać podobnie do tej poniżej.

Po uzupełnieniu należy kliknąć "Zapisz", po przeładowaniu strony, autoresponder zostanie zapisany i zostanie wyświetlona lista autoresponderów aktualnie działających na domenie.

Po zakończeniu konfiguracji i zapisaniu autoresponder zaczyna działać natychmiastowo.