W naszym panelu klienta udostępniliśmy dla użytkowników możliwość doładowania konta prepaid. Dzięki temu można zadeklarować środki przeznaczone na usługi hostingowe i domeny jednorazowo, np. raz na miesiąc i korzystać z nich bezpośrednio z panelu klienta.

Logowanie do panelu klienta

Aby mieć możliwość dokonania jakichkolwiek zmian na koncie należy się najpierw zalogować do swojego konta klienta. Pomoc odnośnie do tej czynności znajdziesz tutaj.

Jak doładować konto prepaid w panelu klienta?

Po zalogowaniu przejdź do: Finanse (1.) -> Zasil konto (2.).

jak-doladowac-konto-prepaid-w-panelu-klienta-1.png

Po przejściu na stronę doładowania konta należy podać kwotę, jaką chcesz doładować konto. WAŻNE! Ta kwota musi być podana w pełnych złotówkach (bez groszy), będzie to też kwota netto doładowania, do opłaty zostanie doliczony VAT. Po wpisaniu należy kliknąć "Zapisz".

jak-doladowac-konto-prepaid-w-panelu-klienta-2.png

Po przeprowadzeniu powyższej operacji zostaniesz przeniesiony do strony płatności. Tutaj należy usługę opłacić w wybrany przez siebie sposób. Sposobów płatności jest kilka: płatność PayU (szybkie płatności), przelew na nasz rachunek bankowy, płatność przy pomocy faktury pro forma.

Na tym kończy się doładowanie konta prepaid w panelu klienta. Po zaksięgowaniu środków na naszym rachunku bankowym wartość netto doładowania zostanie dodana do konta. Przy używaniu punktów do opłacania usług, również opłaca się ceny netto usług.

Podsumowanie

Dzięki zasileniu konta opłacanie usług nie wiąże się już teraz z każdorazowym wykonaniem przelewu, można je opłacić poprzez jedno kliknięcie. Wiedza o tym, jak doładować konto prepaid w panelu klienta może się również przydać w momencie, gdy chcesz zdelegować opłacanie usług w panelu, np. na pracownika lub inną osobę, która nie posiada dostępu do konta bankowego.